• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

De 1 doet dat wel de andere weer niet

Bij nat afval zeker van de knipmachine gaat je ice snel groen worden en smaken

Persoonlijk gebruik ik het liefst droge knip goed laten drogen liefst nog wat weken laten liggen dan eventueel in de vriezer en dan gas erop

• Like 1

ik zit een beetje te neuzen in de uitspraken over het kweken voor eigen gebruik en ik kwam het volgende tegen:

De teelt van hennep dient overigens eveneens gemeld te worden indien een college van burgemeester en wethouders ter uitvoering van de WWB specifiek vragen heeft gesteld over de aanwezigheid van hennepplanten, maar dat had appellant in dit geval niet gedaan.

lol dus als je een uitkering ontvangt, moet je dus gaan melden dat je kweekt :P ze zijn best gek geworden daar bij het uwv en de gemeente :D

gelukkig is de uitslag van deze zaak, dat de persoon in kwestie voor eigen gebruik kweekte en zijn uitkering mocht behouden ;)

er komen interessante stukken voorbij hoor:

Indien deze grotere behoefte aan cannabis van eiseres komt vast te staan, kan de rechtbank zich voorstellen dat verweerder zich gesteld zal zien voor de vraag op welke wijze eiseres hierin dient te worden voorzien: door middel van medicinale cannabis danwel, indien een ontheffing als hierboven bedoeld tot de mogelijkheden behoort, door het zelf kweken van cannabis.

deze persoon kreeg 1 gram per dag vergoed maar had behoefte aan 15 gram en wilde dus 14 gram zelf kweken :D

Politiek geleuter buiten het geleuter van de politiek over wiet,.. lijkt me niet meer handig op weedforum... ik heb zelf een uitgsproken mening hier over,.. en ik zal het ook proberen minimaal te houden ;)

Nu jullie het over het maken van Ice hebben heb ik een iets wat andere vraag....

Ik kan van iemand een flinke zak knipafval krijgen wat bestaat uit enkel hele kleine topjes en kleine takjes en klein blad, dus wel potent op zich denk ik. Het ligt echter al een hele tijd en is echt kurkdroog. Kan ik hier wietOLIE van maken door de alcohol uiteindelijk dus te laten verdampen of is dat niet aan te bevelen omdat het al even ligt?

Fijne avond allemaal!

wiet olie als medicijn zou ik niet doen ivm schimmels je hebt het zelf niet gekweekt dus weet je niet precies wat er mee gebeurd is 

Nee dat is waar maar ik weet wel van wie het afkomt en het zit netjes in een grote zipzak vanaf het begin dat het droog was, goed afgesloten dus...

Ik zou er ook gewoon hasj van maken

Waar het van afkomt maakt niet uit die kunnen het misschien ook niet weten of er schimmel misschien inzit

Daarom zou ik er geen medicijn van gaan maken voor andere mensen

• Like 1

Duidelijk!

Was overigens in eerste instantie bedoeld voor mezelf.

Ook om te experimenteren met het maken van olie, voordat ik mijn eigen duur gekweekte wiet eraan toevertrouw! ;)

• Like 1

Ik kan/kon vandaag eens uitslapen , mijn wekker staat om 10.30 , dus die zou over een half uur aflopen.

Maar ik was um vandaag een beetje voor ...

Pas 1 mok koffie op , het wakker worden wil maar niet lukken .... :(

• Like 1