• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

nee, maar ben bij men maatje geweest gisteren, en zen afgebrand huis bekeken.

En daar heb ik dan ook van wakker gelegen

Mja, bedankt, maar zit eerder met me maatje in, heeft kort maar heel intens gebrand, is eigenlijk enkel het dak dat vernield is door brand en brandweer.

Maar bluswater heeft overal gestaan, tot in de kelder, en is zelf uit de lichtpunten en stopcontacten gelopen :wacko: en dan zij het energiebedrijf dat zij de installatie wel veilig achten :angry: niettemin is de boel afgesloten en het pand onbewoonbaar verklaard. Je ziet gvd de koper leidingen zo open en bloot liggen, mantel helemaal weg gebrand. Bezetting kwam al vd muren af, gipsplaten staan al bol, blazen in de verf.

Nee dat huis is om af te breken tot op de baksteen en helemaal opnieuw op te bouwen, letterlijk 3 jaar renovatie in rook en water opgegaan.

EN dan had die dakwerker nog geeneens een blusser bij de hand, die moest ie nog eerst beneden gaan halen met al gevolg dat het dak al in lichterlaaie stond en de lullo nog naar boven liep met dat kut blussertje. Mocht ie gelijk naar het ziekenhuis aan de zuurstof ...............

Nou is een ongeluk natuurlijk, maar veiligheid en veilig werken is er bij mij in geramd en prior nummer een. Dan heb je gvd toch een blusser naast je gasfles staan.

Met je eens sniper maar in de praktijk blijkt het vaak heel anders te lopen....

Ik leef mee.met je maatje ben je net klaar krijg je dit pfffff geen woorden voor.

Hij heb idd een derde partij aangenomen om de zaken waar te nemen tussen beide verzekeringen.

Al bij al toch weer ff in de tuin bezig geweest, eerste border is klaar en al gedeeltelijk beplant.

Nou ff douchen, wat vreten en dan de Herijuana eens omleggen

Goeiemorgen zonder zorgen! 

Das nie best karel :lol:

Vandaag een drukke dag staat kleine 1000km voor de boeg om te rijden en da in die hitte want het zonnetje komt hier goed door :ph34r:

Goede middag iedereen.

Gisteren een opleidingsdag gehad en 3.5uur file getrotseerd. Vanmorgen ook weer 1.45 uur erover gedaan om naar kantoor te geraken.

Pfff echt geen pretje meer om met de wagen te gaan.

Echt he Karel LOL mjaaa zo iets en moe ook f over de grens net in belgie zijn... Piraat pakt lekker de motor mij niet gezien in de auto nu  :P

• Like 1

Middag..

Net even bij de plantjes wezen kijken op de boerderij.

Aangezien de boer en de boerin 4 weken in spanje zitten de knecht maar even geholpen met de kippen.

Doosje eieren gescoord..

En een kuiken uit het ei zien komen...

Beter kun je de dag niet beginnen.

De knecht vond het zwarte vocht maar stinken. (Brandnetelgier)

Maar wou wel iets van de oogst proeven komende winter haha.

pfff net thuis, had deel 2 van een sollicitatie, was maar kwartier te laat (half uur te vroeg voorzien) omdat de buschauffeur ff met zen bus de halve straat meegraait.

Lul

Nu ja, de aanbieding is er, maar de verloning is wel erg laag ............................? + mot ik ook nog een botsauto kopen om op me werk te geraken

En verder alweer een rusteloze nacht. 6 uur zitten knippen, de nodige biertjes, knetter als wat naar bed, maar slapen vergeet het maar .................

whoopie whoop een vriend uit brazilie gaat me wat mooie zaden toesturen :D :D :D :D 

manga rose aka Brazil Amazoni whooop whooooop!

ff nachtje over slapen snipey je hebt in ieder geval iets achter de hand ;)

• Like 2

Een pure Sativa uit Brazilië???? Daar ben ik pas jaloers op!

Zo cool.....als je die ooit zet dan kom ik kijken hoe die eruit ziet.

Zeg kan je vriend niet nog een 100 tal zaden opsturen   :)

Snaaip...kan je rekening niet maken maar je bent dan toch bezig.

Brengt geld op en wie weet komt er iets meer uit.

Laat het allemaal eens bezinken.

als ze hier aankomen mag je er wel een zooi (max 5) hebben hoor :D ik kan toch alleen buiten aan de gang en daar zet ik geen sativa neer ;)

is meer voor de collectie :P

• Like 1