• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Goede morgen forummers.

Allemaal dat belachelijk lang weekend overleeft? Ben ik blij dat ik terug op mijn werk mag zitten. ;)

Doe dat goed Casto...wat gaan ze nog doen daar? Zien of je wel genoeg "prettig gestoord" bent.  ;)

Orzeltje kwam vandaag ook terug. Welcome back!

Ferrari, Mercedes, Red Bull???? Wat is dit allemaal....spelen jullie hier nog met de machboxen?  :D

Hehehe...en laat de discussie maar starten! 

LOL ik ben geen F1 fan, ofzo maar ik wilde deze race wel zien,.. 

En mensen waar ik op bezoek was ook, en dan zie je toch zomaar de 1e Nederlander die een GP wint, 

Nu lees ik wel overal dat mensen vinden dat het een groot deel geluk is,door dat die 2 mercedessen zijn uitgevallen, ja wel mee eens. 

Geen idee hoe het dan zou zijn verlopen, misschien dat ie dan wel 3e of 4e was geworden wat ik nog heel knap zou vinden, maar ook als ie 10e was geworden had ik me petje afgedaan. totaal nieuwe auto, nieuwe team. 

Maar als ik het goed had begrepen krijgt redbull team straks nieuwe motor en zouden ze iets dichter kwa prestaties bij de mercedes liggen, maar dat zullen we volgende race (misschien) zien. 

Ik hoop deze week eigenlijk nog op een regenachtige dag.

Puur voor de pas weg gebrachte plantjes..

Anders moet ik er even met een emmer water na toe.

Bij elke race heb je een beetje geluk nodig. Max heeft geen schuld aan de crash dus vind het maar vreemd dat mensen dat gaan zeggen Karel.

Stel je voor dat die een pitstop een seconde langzamer was was die misschien wel 2de geweest.

Hij heeft de laatste rondes continu de druk van ferrari in de nek gehad. Ik vind het buitengewoon goed hoe Max daar mee om is gegaan.

Maar ik ben verder ook geen f1 man.

Dus zoveel verstand heb ik er niet van.

Vroeger was het zo de snelste wint.

Tegenwoordig komt er veel meer bij kijken.

• Like 1

Oja,.. misschien had de mercedis idd pitstop verkut, of motor opgeblazen, ergens anders de muur geraakt, of weet ik veel is erg veel mogelijk waardoor ze als nog zouden zijn uitgevallen of achter zouden raken idd.. Maar het schijnt en zoveel weet ik dan ook weer niet van, dat die mercedes wel erg veel sneller zijn. 

Blijft idd erg erg goede prestatie, idd ook hoe hij die Ferrari omging die in zijn nek hijgde ,. ja idd heel netjes,.. 

Ja f1 racen gaat al lang niet alleen meer over wie kan het snelste rijden... maar als je niet snel rijd kom je er ook niet LOL 

• Like 1

Nooit fan geweest van F1 of wat voor auto race ook.

Ben dan ook geen auto fanaat. Is voor mij een ding waar ik van punt a naar punt b mee ga.

Wat voor een ding het is maakt mij niet uit....zolang ik het maar niet hoef te betalen. :)

• Like 1

Ja een auto is voor mij ook een vervoersmiddel, maar ik vind het wel geinig al die techniek, moto GP vind ik ook wel geinig,. 

Maar om er voor thuis te blijven ,. nee dat niet 

Zonder de f1 reden de auto's nu niet rond met hybride systemen en dergelijke ;)

Ik vind al die regeltjes en beperkingen ook niks hoor geef mij de dikke v10/v12 maar weer terug, tanken tijdens pitstops en alle elektronica er uit en gas geven.

Ook al die nieuwe circuits zij allemaal van dezelfde ontwerper helemaal 3x niks.

Lekker terug naar nurnburgring, hockenheim oude lay-out enz enz.

Maar ja met Mercedes in de race is p3 wel het maximale als het gaat zoals ze zouden moeten.

Nu was afgelopen zondag de 1e race die ik in jaren heb gezien van de F1, maar zijn die Mercedessen dan zoveel sneller? 

Gaat die 30 of 40 pk die Max er misschien bij gaat krijgen dan wel voldoende zijn om dat gat te dichten? of is dat ook maar een druppel op de spreekwoordelijke gloeiende plaat?

Die 30 pk gaat zeker niet genoeg zijn maar het gat zal van 1 seconde naar een 0.7 gaan ofzo.

Echter zitten ze bij Mercedes natuurlijk ook niet stil en zullen ook die hun auto blijven ontwikkelen.

Het beste chassis is echter wel van Red Bull maar dat torretje van Renault is gewoon nog niet zover.

Ik denk dat red Bull eerder met Ferrari zal strijden dan met Mercedes.

De regels voor 2017 veranderen echter weer volop waardoor het gat wel kleiner zal worden maar voor ze echt naast elkaar staan zal pas in 2018 zijn op zijn vroegst.

Maar ja ook de Mercedes kan stuk :P en als red Bull dan de zaakjes op orde heeft strijden ze zoiezo voor het podium.

Net gezien dat op 21/12/2014 we 50.000 posts hadden en daar hebben we 2.5jaar over gedaan.

Nu zijn we nog net geen 1.5jaar verder maar we doen er even 100.000 posts bij!!!!!

Hieruit kan ik maar 1 ding concluderen....jullie zijn kletswijven!   :D

• Like 1

Bedoelde op Plantos hé!  ;)

Nog iets gehoord van onze Plantos trouwens?

gelukkig zit ik netjes in de middenmoot :P 

maar wel een mijlpijl en ik zeg bij 150000 gaan we bij karel een feestje bouwen :D

Hehehe...Mevr tuintje zal het graag horen dat we met een paar honderd leden even g'dag komen zeggen daar in Fryslan

hehehe schaaaaaaat ik heb hier een paar kaartjes voor de efteling :D ik voel me alleen niet zo lekker maar ze zijn alleen geldig op de dag dat we 150000 posts hebben op het forum :)

• Like 1

LOL mvr Tuintje is niet helemaal gek,.. (wel een beetje anders houd ze het nooit met mij vol ,.. :) ), 

Een paar 100 man gaat ook wel iets veel worden in mijn huisje. 

Ja plantos spreek ik regelmatig nog, :) 

• Like 2

Goeienavond forummers/vrienden

Ben ook net thuis van een lang weekendje zee, leuk gehad. In sluis nog een mooi soortje gescoord, venice beach afgaan. :)