• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
El Plantos

We go guerilla! Deel hier je guerilla plannen voor de zomer van 2014...

Recommended Posts

Als ik af en toe een straal zon zie begint het me al gelijk te kriebelen....

Was ijsheiligen al maar geweest!

Bij mij wordt het AK automatic en ergens een guerilla zaadkweekje. Er komt links en rechts vast nog wel wat te staan ;)

Ben ook benieuwd naar jullie guerilla plannen!?!

Deel ze hier...

Grtz

Samen met Ganjaman en een neef van mij gaan we ook buitenspelen..

binnenkort eens gaan spotten met de metaaldetector erbij , valt het niet zo op honden ernaast en juh...

ik heb nog een hoop zaad liggen ik zal eens kijken wat het nog allemaal is

dat de zomer maar komt ;)

Tof dat er meer gaan buitenspelen, ben benieuwd welk zaad jou speelgoed wordt!?

Heb hier dankzij een vriend via dit forum ook nog mooie new dame blanche (+ kruizingen) zaden liggen, misschien vinden we daar ook nog een plekje voor ;)

dit jaar gaat er een autoflower guerilla komen op de spot die ik vorigjaar gevonden heb.

hier komen rond de 100 autoflowers te staan als test om te kijken of de spot goed is als de toppen beginnen te komen word het overdekt met green span folie er zullen hier en daar ook nog een paar canadeese soortjes langs komen.

ik begin dit weekend alvast om me spot de aarde klaar te maken voor het voorjaar 1/3 deel aarde van de spot 1/3 cocos 1/3 aarde uit zakken gewoon van de welkoop ik heb nog een zak kippenmest staan van farmershouse op elijke 10 liter aarde komt ongeveer 1 thee kopje kippenmest korrels

begin ook al weer last te krijgen van guerilla kriebels

foto van de spot

post-720-0-95793700-1390235751.jpg

post-720-0-85579400-1390235760.jpg

groeten

en heren op gepast voor mij B) ik wandel veel met mijn oom in het bos en als ik er een zie dan neem ik de oogst mee hoor. :D

Let dan eens goed op voor kale afgelegen zonnige plekjes wolf, kun je ook een guerilla doen...

B100 heeft volgens mij de ultieme spot gevonden: kwijl!!! ;)

ja ik heb best vaak gezocht probleem is dat het bos hier te druk is te veel mensen. ook tegen de herfst aan als de toppen bijna oogst klaar zijn. dan stikt het van de mensen die bosbessen zoeken en plukken. en deze zoeken dus ook open plekke met bosbessen. ik ken wel mega grote open plek waar wel mensen langs komen maar als ik er 1 plant bij een spar boom neer zet weet ik niet of het opvalt.

Gewoon wat plantjes her en der neerzetten en afwachten, als dat ver genoeg van de paden af is moet dat goed gaan....

Succes!

Geen stekken nemen van een al bloeiende plant Wolf.... maar je zou moeders in je tent kunnen opkweken, en daar tzt heel veel stekken van laten wortelen, en die in bus ter decoratie plaatsen ;)

Wolf als je ook guerilla gaat kweken stuur me maar een pm heb nog wel wat goede outdoor seeds voor je gr

B100 erg aardig van je maar denk dat ik gewoon wat stekjes ga maken van een paar planten en die dan tegen mei of juni het bos in ga.

klopt helemaal , met een paar kan dat wel, maar met meer valt het dozen slepen weer zo erg op

Juist , dat moeten we niet hebben ..

Met 50 planten zou je nog wel kunnen slepen , maar met veel meer word het al een beetje lastiger en opvallender.

We vinden wel wat erop man komt goed :)

buiten planten guerilla planten laat ik het liefst ook buiten voorgroeien.

post-720-0-64098900-1390477288_thumb.jpg

post-720-0-14064400-1390477326_thumb.jpg

post-720-0-23718700-1390477480_thumb.jpg

post-720-0-55742600-1390477488_thumb.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By FrostyFingers
      Hoi growers,

Na vorig jaar een aantal plantjes te hebben gekweekt wil ik dit jaar samen met een maatje aan guerilla beginnen. Na het toprotfestijn van mijn reguliere planten in september. Hebben we er voor gekozen om autoflowers neer te zetten.

20/25 liter potten

Universele potgrond (welkoop)

Plagron supermix

Zelfgemaakte compost

Lavameel

Onderin de potten hydrokorrels van vorig jaar(gewassen)

(Later misschien nog topdressen met kippenmest indien nodig)

Zaden:
      10x green gelato autoflower(RoyalQueenSeeds)
      5x Sweet ZZ autoflower(RoyalQueenSeeds)
      ?x gratis zaden?
      ?x Misschien nog wat van GreenHouseSeeds

Hier komen nog de gratis zaden ook bij. We hopen op autoflowers. En anders bestellen we nog het één en ander bij.

Als spot hebben wij een afgesloten natuurgebied. Het lijkt wel een moeras.
      Het is hier extreem drassig en word omringt door bramenstruiken. 

We hebben in dat gebied drie spots gevonden. Hier verdelen we de planten over.  Onze vogelvrienden hebben ons met hun nesten geinspireerd om de potten op een verhoging van riet te bouwen. Dit riet gebruiken we ook om de potten te camoufleren. 

De grond gaan wij voormixen op een andere plek. Dit stoppen we in dubbele vuilniszaken en sluiten het goed luchtdicht af. Wij kunnen de grond en potten éénmalig met een boot afzetten. Hierdoor hoeven wij niet met 
      de spullen door de bramenstruiken.
       1 van onze spots. We hebben goed opgelet waar de zon vandaan komt.

Hier zie je het moeras. Achter het perspectief van de camera is in volledige breedte van sloot tot sloot een bossage van bramenstruiken.

Zodra alle spullen binnenzijn zal ik wel even een update plaatsen. Dan update ik ook even welke soortjes het worden.

Wat is er goed? Wat is er fout? Ik krijg graag feedback. 👌🏻

Ik ga nog even samen met mijn joint genieten van de zon🌞

• By Boerenveld
      Dag mede hobbyisten, 

Ik zal in dit topic zo nu en dan wat laten zien van mijn eerste kweekjaar. Vorig jaar mooi goedkoop autoflower zaad kunnen inslaan, door een foutje van de zadenhandelaar denk ik...had namelijk een 1+1 gratis aanbieding te pakken met hierbij een black monday 40% korting als ik het me goed herinner. 

Anyway, zaad is inmiddels jaartje ouder en zal me het meest bezig houden deze soortjes te gaan groeien. Ik heb voornamelijk:

Auto Critical Orange Punch 
      Auto Colorado Cookies

Allebei feminized, ik heb wat rondgeneusd op growdiaries en wat wel opvalt is dat de Orange Punch meer sativa is met vrij veel opbrengst en de colorado cookies zwaar indica met een veel lagere opbrengst en ook ander type wiet. Ben benieuwd en heb er zin in. Het plan is zowel wel wat in de tuin te kweken en ook op een guerrilla plekje.

• By Farmer John
      Beste mede kwekers,

Een kleine 10 jaar na mijn eerste topic, nog altijd heel veel liefde voor deze plant en hobby.
      Na de hete zomer van verleden jaar en de algemene tendens van klimaatopwarming, zat ik toch al enige tijd met de idee om nog eens iets "outdoor" op poten te zetten.
      Ik woon intussen samen, en mijn ideeën zijn niet altijd voor iedereen even " sociaal acceptabel  ". Het taboe rond cannabis en kweken heerst in België nog altijd helaas.
      Een tentje plaatsen of mijn terras vol zetten ga ik dus niet doen, intussen ook geleerd dat ik bepaalde misère niet (meer) wil .
      Vandaar dan ook de switch om voor het eerst eens een guerilla te starten! Doel van deze kweek dit jaar is vnl. het nagaan van de haalbaarheid tot effectieve oogst, tijdinname van de hobby, het vereiste budget en de juiste keuze van zaden; regular- of autoflowers, of toch maar beiden? 

Enkele kenmerken van de kweek:
      - low budget € 250 - € 300
      - 54 regular seeds NIET gefeminiseerd ( had ik nog liggen ; OG Kush en Royal Caramel )
      - 13 auto flowers ( via RQS ; 5 x Royal Dwarf en 8 x Northern Lights )
      - 2 weken voorgroei op terras en onder TL 33 coolwhite

Start: 
      1 mei: 27 x OG Kush
      7 mei: 27 x Royal Caramel
      17 mei: 5 x Royal Dwarf 
      17 mei: 8 x Northern Lights

Stand van zaken gisteren:

1 opmerking; had enkele plantjes verhuist naar spot met wat meer zonuren.
      Nu merk ik bruine tint op / bruine paarse blaadjes zo waar de nieuwe node begint en nieuwe bladen uitkomen. Zie foto's in close up.
      Wat is dit? Hoe te behandelen?

Tot slot hoop ik dat het regenweer van de afgelopen 4, 5 dagen en stormwind bijna voorbij is. Alles staat eigenlijk te nat momenteel :/ 

MVG

Farmer john

• waterpijp-bong.nl
  • Who's Online   5 Members, 0 Anonymous, 101 Guests (See full list)