• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
BlackWolf

fotograferen.

Recommended Posts

Heb paar jaar terug voor mn 300mm lens zo een macro lens setje gekocht, moest je dr opdraaien werkt wel maar kan je echt niet vergelijken met n echte macro lens.

op die spot zeker niet, herten zijn planteneters en ons kruid valt onder hun lievelings kostje XD als ze het ruiken lopen ze dr voor om om het te vinden

haha op de ene plek liggen zwijnen te wroeten en op de andere plek lopen herten, Houd het op.

heerlijk he dat alles bloeit en leeft.

zelfde vlinder alleen die van jou ziet er ouder uit wat meer roestiger

Ja mooi om te zien en mooi om de vogeltjes weer volop te horen fluiten :)

Die vlinder is idd nie meer zo fris hehe.

Geef mij maar Nikon. Canon maakt harde fotos ( hoog contrast ) Nikon wat zachtere.

T is wat je zelf wilt natuurlijk he.

Ga je spiegel reflex halen kiki?

ben er nog steeds niet uit welke cam ik zou willen kopen, heb een budget van ongeveer max 250euro

zijn zoveel verschillende dat het zeer moeilijk word om een degelijk toestel te vinden die prachtige pics kan maken

zoals hier boven echt mooie foto's

• Like 1

Hehe idd raar.

Binnenkort eens in de nacht foto's maken van het heelal. Elke minuut foto maken.

Leuke uitdaging hehe

orzel toevallig heb ik die maan ook gezien :P was wel mooi eigenlijk

wolf heb je even je agressie afgelaten op die boom? omdat die zo krom staat :D

ik zal eens een foto hier in het bos maken, siegfriedlinie en ww2 bunkers vindt je hier nog , kan je zelfs een heel stuk inkruipen

in een bos kan je soms de raarste dingen tegen komen, soms wel fascinerend om te kijken en uiteraard ook goed uit kijken, want als je een zoiets als hierboven tegen komt, zit je al snel een meterke dieper met alle gevolgen van dien

hier kan je ook in enkele bunkers kruipen

overal kan je er in rond lopen maar is verboden althans een jaar of 6 geleden kon je er nog in

maar als er politie kwam en ze vonden je daar had je wel pech .

die gene waar ik het over heb is echt te gek kamers en gangen hele donkere kamers zelfs

wij gingen er met BBguns op elkaar schieten :D

en dan ging ik altijd in het donker zitten mja foto's van die bunker trekken is nogal dom aangezien ze wel weten welke bunker waar staat .

zijn bunkers in belgie natuurlijk .